Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014


Ο ρόλος του νοσηλευτή εκπαίδευσης στο νοσοκομείο είναι σημαντικός και
πολυδιάστατος. Ο νοσηλευτής εκπαίδευσης συμμετέχει σε προγράμματα εκπαίδευσης
φοιτητών όπου καλείται να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στη θεωρητική γνώση και την
κλινική πράξη. Ακόμη, διδάσκει τους ασθενείς με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση της νόσου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Ασχολείται με την εισαγωγική
εκπαίδευση και τον προσανατολισμό νεοπροσληφθέντων νοσηλευτών, καθώς και με την εκπαίδευση παλαιότερων, έμπειρων νοσηλευτών στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης (δια
βίου) εκπαίδευσης ή της χορήγησης ειδικότητας.
Ο πολύπλευρος αυτός ρόλος απαιτεί από τους νοσηλευτές εκπαίδευσης σημαντική κλινική εμπειρία, αλλά και εξοικείωση με τα σύγχρονα θεωρητικά μοντέλα μάθησης και διδασκαλίας. Στόχος της παρούσας μελέτης ήταν να παρουσιάσει την εξέλιξη του ρόλου του νοσηλευτή εκπαίδευσης στο νοσοκομείο, τους τομείς των καθηκόντων του, τις επιπτώσεις που έχει η συμβολή του στο φορέα που
τον απασχολεί και να διερευνήσει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στα πλαίσια του έργου του, λόγω των περιορισμένων οικονομικών πόρων, της υποστελέχωσης σε νοσηλευτικό προσωπικό και του συνεπαγόμενου φόρτου εργασίας, αλλά και λόγω ελλιπούς στήριξης και επιμόρφωσης του ίδιου του εκπαιδευτή.
 
Copyright (c) 2014 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ . Design by Roupa Kostantina

Themes By Roupa Kostantina and Direct Line Insurance.