Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Όπως είναι γνωστό, οι επιστήμες υγείας έχουν την τιμητική τους σε αυτήν τη χώρα, ενώ υπάρχουν τεράστια ερευνητικά κέντρα τα οποία έχουν διακριθεί για την πρωτοποριακή έρευνά τους σε διάφορους τομείς. Ιατρική, Βιολογία, Ψυχολογία, Μοριακή βιολογία, Φαρμακευτική, Φαρμακολογία, Ψυχολογία, Διαιτολογία, Νοσηλευτική.
Πολλοί θα συμφωνήσουν ότι χρειάζεται ένα ειδικό άτομο για να είναι μια νοσοκόμα? Να αναλάβει τις προκλήσεις του ιατρικού επαγγέλματος και να κάνει τη διαφορά στη ζωή του ασθενούς. Αν νομίζετε ότι έχετε τι παίρνει για να είναι μια νοσοκόμα, στη συνέχεια, ένα πρόγραμμα Bachelor of Nursing στις ΗΠΑ μπορεί να είναι η σωστή επιλογή για σας.
Master Of Science στη νοσηλευτική
York College of Pennsylvania (YCP)
Master of Science στη Νοσηλευτική (MSc)
Το Master of Science στη Νοσηλευτική βαθμό που παρέχει με το φόντο, των δεξιοτήτων και της προηγμένης κατάρτισης για την παροχή υψηλής ποιότητας νοσηλευτικής φροντίδας σε μια εξειδικευμένη περιοχή.
Το ΚΕΚ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΗΤΗΣ θα υλοποιήσει άμεσα πρόγραμμα κατάρτισης στα πλαίσια της πρόσκλησης «ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)». Το προγραμμα κατάρτισης θα είναι διάρκειας 240 ωρών θεωρίας και θα διαδαχθεί από εκπαιδευτές που έχουν άμεση σχέση με το σύστημα της δημόσιας υγείας.
Το πρόγραμμα κατάρτισης απευθύνεται σε νοσηλευτές ΠΕ και ΤΕ που εργάζονται στο ΕΣΥ
Συνολικός αριθμός καταρτιζομένων : 120 νοσηλευτές
Κριτήρια επιλογής: α) Βαθμός πτυχίου, β) εργασία σε νοσοκομείο όπου λειτουργεί ή πρόκειται να λειτουργήσει μονάδα κατ’ οίκον φροντίδας υγείας, γ) συμμετοχή σε έως και ένα επιπλέον πρόγραμμα κατάρτισης για το 2014, δ) έτη προϋπηρεσίας, ε) γνώση αγγλικής γλώσσας.

Για να επιτευχθεί με επιτυχία ένα Masters προσόντα, θα πρέπει να αποκτήσουν έναν αριθμό διδακτικών μονάδων με το πέρασμα επιμέρους ενότητες. Τα περισσότερα μεταπτυχιακά θα έχει μια σειρά από βασικές ενότητες που θα πρέπει να λάβει και να περάσει προκειμένου να λάβει τον τίτλο. Η αξιολόγηση των Masters έρευνας είναι σχεδόν πάντα εξ ολοκλήρου από μια ενιαία ενότητα διατριβή ή έργου.
Εισαγωγή:
Οι τελευταίες εξελίξεις στους τομείς της γνώσης, της τεχνολογίας και της φροντίδας των ασθενών, επιφέρουν επαναστατικές αλλαγές στη νοσηλευτική εκπαίδευση σε όλον τον κόσμο.
Η εκτίμηση αφορά σε μια διερευνητική διαδικασία που αποσκοπεί να διαπιστώσει αν η εκπαίδευση ήταν αποτελεσματική ως προς το κόστος, αν ο στόχος επιτεύχθηκε και αν οι γνώσεις εφαρμόστηκαν στην πράξη. Τα κριτήρια εκτίμησης των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων είναι:
 Η αντίδραση του εκπαιδευομένου. Διαπιστώνεται συνήθως μέσω ενός ερωτηματολογίου που μπορεί να συμπληρωθεί με την ολοκλήρωση του προγράμματος.


Η επαγγελματική κατάρτιση εργαζομένων ή ανέργων η οποία βασίζεται σε παραδοσιακές μορφές εκπαίδευσης απαιτεί τη μετακίνηση στα κέντρα εκπαίδευσης, με όλα τα μειονεκτήματα που αυτή συνεπάγεται, όπως σπατάλη χρόνου, δαπάνες μετακίνησης και διαμονής και κόπωση. Τα προβλήματα αυτά αποτελούν ανασταλτικούς
παράγοντες στην αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού.
Οι νοσηλευτές/εκπαιδευτές έχουν ανάγκη από υποστήριξη για να πετύχει το πρόγραμμα. Δέχονται εκπαίδευση και καθοδήγηση από τους κλινικούς εκπαιδευτές και αναγνώριση του ρόλου τους. Η προετοιμασία των νοσηλευτών/εκπαιδευτών γίνεται με ένα μικτό σύστημα. Διδασκαλία βασισμένη στο διαδίκτυο ενημερώνει τους preceptors για τους ρόλους και τις ευθύνες τους, για τις αρχές της διδασκαλίας ενηλίκων και την ανατροφοδότηση.

Ο ρόλος του νοσηλευτή εκπαίδευσης στο νοσοκομείο είναι σημαντικός και
πολυδιάστατος. Ο νοσηλευτής εκπαίδευσης συμμετέχει σε προγράμματα εκπαίδευσης
φοιτητών όπου καλείται να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στη θεωρητική γνώση και την
κλινική πράξη. Ακόμη, διδάσκει τους ασθενείς με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση της νόσου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Ασχολείται με την εισαγωγική
εκπαίδευση και τον προσανατολισμό νεοπροσληφθέντων νοσηλευτών, καθώς και με την εκπαίδευση παλαιότερων, έμπειρων νοσηλευτών στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης (δια
βίου) εκπαίδευσης ή της χορήγησης ειδικότητας.
Αντικείμενο της επιδοτούμενης κατάρτισης είναι η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε οριζόντια και εξειδικευμένα θεματικά πεδία, με στόχο την βελτιστοποίηση των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας, σε συνδυασμό με την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας. Συγκεκριμένα οι ωφελούμενοι θα καταρτιστούν στα εξής αντικείμενα:
Ποιότητα και ασφάλεια – Εφαρμογές Ολικής Ποιότητας.
Πρωτόκολλα και διαδικασίες (διοικητικές, ιατρικές, νοσηλευτικές).
 
Copyright (c) 2014 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ . Design by Roupa Kostantina

Themes By Roupa Kostantina and Direct Line Insurance.